Trainingscentrum
De algemeen gehoorde klacht is de service door medewerkers in de horeca en winkels. Hier biedt Wim Wamelink als ervaren opleider een bijzonder lesprogramma voor. Op locatie uiteraard. Want anders dan een kaal leslokaal vraagt deze training om concentratie en aandacht en veel inspiratie.
De basis van de training is gastheerschap en is te gebruiken voor zowel de horeca als de detailhandel maar ook dienstverlening. Want klantvriendelijkheid wordt weer belangrijk.
Voor de horeca medewerkers:
Warenkennis
De kennis van producten in de horeca is belangrijk onderdeel van de training. En leuk.
Bartender
Wat is er nodig om een bar te draaien.
Gastvrijheidstraining
Een gast zoekt aandacht en service. Waar krijgt men dat nog?
Etiquette:
- Gastheerschap
- Tafelmanieren
- Normen en waarden
- Taal
- Communicatie
- Gedrag
- Sociale media
- Verkooptraining
- Receptie
Alle trainingen worden afgesloten met certificaat
Voor de detailhandel medewerkers:
- Klantgericht handelen
- Klantvriendelijkheid
- Ontvangst – aandacht – vertrek
- Wat komt een klant doen
- En de klant is geen verstoring van je werk
- Extra verkoop door interesse
Voor de opdrachtgever:
Training wordt op maat gemaakt naar de wens van de opdrachtgever dus specifiek op de zaak en doel gericht. Voorafgaand vindt eerst een intake gesprek plaats en zal een mystery guest bezoek worden gebracht aan de zaak. Dan volgt plan van aanpak en passende training. Mogelijk op alle dagen per week en op elke gewenste tijd.